FANDOM

Firebit- główny antagonista w Galaxy life. Powstał z zepsutego nasionka drzewa życia. Jest żądny władzy irozsiewa chaos wszędzie gdzie się da.

Firebit
Firebituś
Nazwa Firebit
Mieszka na Swojej ognistej planecie
Lubi Niszczyć,rozwalać itp.
Nie lubi Gdy Kapitan Wor go pokonuje

WyglądEdytuj

Firebit, to fioletowy Starling. Ma na brzuchu czarne "ubranie" (Tak naprawde niewiadomo, co to jest). Jego czółki, są w kształcie diabelich rogów. Często przedstawia się go z 2 pistoletami raserowymi. Ma żółte, demoniczne oczy i psychopatyczny uśmiech. 

HistoriaEdytuj

Firebit powstał z zepsutego nasiona drzewa życia. Postanowił przejąć władzę nad Starlingami. Porwał wiele z nich na swoją planetę. Firebit ma swoich sługów na planecie, którzy również są fioletowy. Gdy Starlingi znalazły nową planetę nadającą się do zamieszkania również ich tam znalazł. Ostatecznie jednak został pokonany i od tej pory nie nawiedza już planety starlingów. Prawdopodobnie ma sojusz ze Sparragonem- przywódcą gwiezdnych piratów, któremu dał klucze do klatek Starlingów na jego planecie. Dlatego też najpierw pokonany został Sparragon.

CiekawostkiEdytuj

  • Powodem takich zachowań Firebita, zapewne było zepsucie się nasionka, z którego powstał.
  • Jest jedynym znanym imiennym Starlingiem, powstałym z zepsutego nasionka drzewa życia.
  • Tak naprawdę nie wiadomo jak powstały fioletowe Starlingi, mogło to być spowodowane innymi zepsutymi nasionkami, rozmnażaniem, lub te  starlingi były kiedyś zwykłymi starlingami ale, Firebit ich skaził.
  • Niektóre starlingi wierzą, że zepsucie nasionka firebita zostało spowodowane przez moc kryształu Voctalite.
  • Ma urodziny w Nethers Festiwal