Jednostki wojenne są potrzebne do atakowania wrogów, żeby zdobywać : minerały, monety, XP, i niektóre elementy różnych kolekcji. Można ich szkolić w obozach szkoleniowych, fabrykach i portach gwiezdnych. Jednostki wojenne, można też je ulepszać w laboratorium.

PodziałyEdytuj

Obóz szkoleniowy: Piechota, Szabrownik, Miotacz ognia, Bazooka, Kamikadze, Starlinator.

Fabryka: S-trike, Czołg, Agresor, Kret, Kolos.

Port gwiezdny: Osa, Latający spodek, Uzdrawiacz, Sokół, Zeppelin.

kolekcje:zielony beret,starlintor,kolos,zepellin

obóz szkoleniowy
Ikona nazwa

Opis

statystyki (bez uleprzeń) wymagania
Piechota
piechota My, piechota, zostaliśmy specialnie wyszkoleni na najślniejszych, praworęcznych ciężarowców. Po zakończeniu zostaliśmy odznakowani przez naszego kapitana, a w nagrode dostaliąmy ten śmiertelnie niebezpieczny i bardzo ciężki laser.

Zdowie:200

Atak:50

rozmiar:10

prędkość:0.72

zasięg:120

szybkość ataku:1

koszt:75

czas:6s

Szabrownik
szabrownicy Jeśli potrzebujesz więcej zasobów, to możemy ci pomóc. Nasze motto brzmi:,,ty potrzebujesz, my możem". Kradziesz to nasz żywioł. W końcu to od nas pochodzi słowo "szabrownik".

zdrowie:100

rozmiar:15

atak:45

prędkość:0.75

Zasięg:30

szybkość ataku:1

koszt:120

Czas:6s

Miotacz ognia
miotacz ognia Jesteśmy oburęczni. I to jest wspaniałe. Mamy u ramion dwie miotające ogniem więże. lubiusz smarzone pianki? Wezwij nas! Frebit działa ci na nerwy? Załatwimy to w mgnieniu oka!

zdrowie:500

rozmiar:10

atak:50

prędkość:0.75

zasięg:60

szybkość ataku:1.42

koszt:120

czas:18s

Bazooka
bazooka bazooka to najpotężniejsza istniejąca broń. A jedna jest u nas! Nie martw się... Wiemy co robimy!

zdrowie:200

rozmiar:20

atak:300

prędkość:0.75

zasięg:200

szybkość ataku:0.5

koszt:450

czas:1min i 30s

Kamikaze
kamikaze Nie potrzebujemy broni, sami nią jesteśmy. Ten obrazek oddaje wszystko!

zdrowie:600

rozmiar:30

atak:2000

prędkość:1.35

zasięg:50

szybkość ataku:1

koszt:1550

czas:9min i 10s

Starlinator
Starlinator Jesteśmy starlinatory, najlepiej wyszkolone starlingi ze wszystkich, których kiedykolwiek poznasz. Nie zbliżaj się, bo możesz oberwać!

zdrowie:1200

rozmiar:20

atak:600

prędkość:0.72

zasięg:140

szybkość ataku:0.8

koszt:18600

czas:7min i 30s

fabryki
ikona nazwa                       opis statystyki(bez ulepszeń) wymagania
S-trike
S-tike Nasze wozy bojowe pochodzą bezpośrednio od M.A.S.A. Zostały zaprojektowane przez najpotężniejsze umysły Militarnej Administracj Super Aeronautyki.

zdrowie:1700

rozmiar:30

atak:200

prędkość:2.2

zasięg:150

szybkość ataku:0.43

koszt:2115

czas:3min

Czołg
czołgi Naszą życiową misją jest pozbywanie się wrogów. Jesteśmy siłą, z którą trzeba się liczyć!

Zdrowie:2500

rozmiar:30

atak:200

prędkość:0.45

zasięg:120

szybkość ataku:0.5

koszt:2350

czas:4min

Agresor
Agresor Monety i minerały: Zaczynamy! Pięknie świecą - chcemy wszystkie!

zdrowie:2500

rozmiar:30

atak:120

prędkość:1.2

zasięg:40

szybkość ataku:1

koszt:5600

czas:3min

The Mole
kret Chowamy się pod ziemią jak krety, a kiedy nadejdzie właściwa pora - atakujemy! Weź nas, jeśli chcesz obejrzeć wspaniały show.

zdrowie:2800

rozmiar:50

atak:525

prędkość:2.25

zasięg:50

szybkość ataku:1.25

koszt:13950

czas:8min

Latest
kolos

To nie kostium! To prawdziwa zbroja wyglądająca jak czołg, dzięki której możemy atakować wszystkie fortyfikacje wroga! Wypróbuj!

Zdrowie:12000

rozmiar:40

atak:1500

prędkość:0.45

zasięg:200

szybkość ognia:0.8

Koszt:74400

czas:25min

Port gwiezdny
ikona nazwa                                                   opis ststystyki (bez ulepszeń)
Osa
Osa Uważa na nasze żądła! Latamy gromadnie po niebie. Nie tylko niszczymy, ale też drażnimy

Zdrowie:1300

rozmiar:30

atak:100

prędkość:0.5

zasięg:120

szybkość ataku:2

koszt:11150

czas:19s

UFO
Latający spodek Niezdyfikowany Obiekt Latający! Zebraliśmy trochę minerałów i stworzyliśmy tę potężą konstrukcję. Migiem wessie wszystkie twoje skarby!

Zdrowie:1500

rozmiar:30

atak:150

prędkość:1

zasięg:60

szybkość ataku:1

koszt:21700

czas:4min

Sokuł
Sokół Jesteśmy stworzeni do walki! Nasz statek wyposażono w dwie fajowe anteny, które pomagają nam wyczuwać i eliminować wrogów.

zdrowie:4000

rozmiar:40

atak:100

prędkość:2.5

zasięg:250

szybkość ataku:0.66

koszt:37200

czas:20min

Zeppelin
Zeppelin Arr! My być gwiezdni piraci! Kierujemy tym potężnym statkiem i rzucamy przedmioty w naszych wrogów. I zawsze wygrywamy!

Zdrowie:16000

rozmiar:70

atak:2000

prędkość:0.5

zasięg:50

szybkość ataku:1

koszt:279000

czas:40min

Za eventy, kolekcje i inne
ikona nazwa Opis Statystyki Zdobywany za...
Green Beret
zielony beret

życie:22.000

atak: 3000 rozmiar: 70

szybkość ataku:1s

szybkość:0,95

kolekcje
Najemnik

najemnik

najemnicy

życie 60000

atak 8500

wygranie walki

(lub kupienie w sklepie za chipy)

CiekawostkiEdytuj

  • Jednostki wojenne mogą również chronić naszą planetę! Aby to się stało, trzeba zbudować bunkier obronny i załadować jednostki z gwiezdnych wrót!
  • Większość jednostek które można ulepszać mają 7 poziom wtedy zmieniają wygląd lecz tylko na obrazku gdy je wyszkolimy ciągle będą mialy ten sam wygląd co wcześniej.