FANDOM

Jest to zbiór 5 (lub 4 w przypadku umiejętności ) przedmiotów. Z kolekcji możemy uzyskać: Starlinatora, Kolosa, Zeppelina, Latającą pułapkę, Błękitną pułapkę, Płyn kryształowy, Rozszczepiacz, Czaszko-bombę (Skull Nuke), Deszcz rakiet, Skalny atak i Zielonego Bereta a także bombę zamrażającą.

InformacjeEdytuj

Itemy można zdobyć kupując ja za Galaxy Chipy, lub wykonując określone czynności.

Z kolekcji uzyskamy 4 typy itemków, czyli pułapki, ataki, podkolekcje i jednostki.

Przedmioty do kolekcjiEdytuj

Zielony beret: Odznaka zielony beret, laska odziałowa, beret, pakiet zielony beret, naramiennik.

Płyn kryształowy: Viotalite, Lowcrisite, Radquidite, stapiacz, reaktor neutronowy.

Kolekcje-0

Rozszczepiacz: Vectalite, rionite, bloonite, krąg akceleracji, sprężarka masowa.

Błękitna pułapka: Obudowa pułapki, cyngiel pułapki, konstrukcja pułapki, wybuchające pułapki, czujnik.

Latająca pułapka: Obudowa pułapki, napęd pułapki, działka pułapki, ładunki pułapki, czujnik.

Starlinator: Wielka giwera, pancerz hełmu, wizjer, wzmocnienie, amunicja.

Kolos: Działo czołgu, pancerz czołgu, wyrzutnia rakiet, rakieta, amunicja.

Zeppelin: Śmigło, osłona zeppelina, lotka, bomba, kapelusz pirata.

Kolekcje do atakówEdytuj

Czaszko-bomba(skull nuke): Materiały wiążące, czajnik starlingów, płyn kryształowy, rozszczepiacz.

Deszcz Rakiet: Skrzynia naboi, zestaw pocisków, silnik, czerwony guzik.

Skalny atak: Katapulta, lina, głaz, drewniane kłody.

bomba zamrażająca:skrzynia naboi,silnik,czerwony guzik,cząsteczka lodu.

CiekawostkiEdytuj

  • Są dwie podkolekcje czyli kolekcje do wypełnienia innej kolekcji. Są to płyn kryształowy i rozszczepiacz.
  • Jest 12 kolekcji w tym dwie podkolekcje (patrz pkt. wyżej)