FANDOM

Zabić Ich!

"Szefie, to jest czas, aby spróbować nowej wieży. Zabić jak najwięcej, jak to możliwe! Pozwólcie im umrzeć! Robimy ulepszenia! Zagraj teraz! Pomóż mu!"

- Komunikat, na początku minigry

Kiedy jesteśmy atakowani, a w tym momencie włączymy Galaxy life, to możemy dostać wiadomość podaną po wyżej. Koło komunikatu, będzie działo niszczące. Mamy 2 opcje - "Zotaw go na śmierć" i "Pomóż mu!". Jęśli nakierujemy kursorem, myszy na "Zostaw go na śmierć", starling na dziale niszczącym, zrobi przerażoną mine. Jęśli kliniemy na te opcje, tło zmieni się na fioletowe i z tła będzie lecieć denerwująca muzyka. Jak klikniemy na "Pomuż mu", zostajemy przekierowani do minigry (więcej napisze jutro).

Minigra
Minigra q
Szczęściarz, który miał zaszczyt zagrać w minigrę
Nazwa Minigra
Typ Mechanika Gry
Cel Zabić jak najwięcej wrogów

Rozgrywka Edytuj

W grze jesteśmy działem niszczącym i jesteśmy otoczeni otoczeni murem. Zza ekranu, zaczną wychodzić piechoty i  puźniej - starlinatory, które będą się zbliżać do nas. W lewym, górnym rogu ekranu, jest 100%, a w prawym liczba zabitych wrogów. Kiedy starlinatory i piechoty, dostatecznie się zliżą, zaczną atakować mur białymi pociskami. A 100%, zacznie maleć (99%, 92%, 70%) i jak dojdzie do 0%, zakończy grę. Żeby przeżyć, musimy zabijać wrogów, klikając na nich. Celem rozrywki jest zabić jak najwięcej wrogów, nim nie zrobią tego oni.

Ciekawostki Edytuj

  • Gra może być Trollem, ze strony tworców, z powodu denerwującej muzyki.
  • Jeśli grasz już długo w Galaxy Life, to pewnie spotkałeś, przynajmniej 1 raz tą minigrę.
  • Pojawia sie wtedy kiedy wchodzimy na galaxy life a jestesmy atakowani.
  • Szczęściarz, który miał zaszczyt zagrać w minigrę
  • Drugi szczęściarz, który miał zaszczyt zagrać w minigrę