FANDOM

Sojusze to element gry do, którego możemy dołączyć gdy mamy 15 lvl.

Dołączanie do sojuszu Edytuj

Gdy mamy już 15 lvl , klikamy na opcje "Sojusz" w lewym, dolnym rogu. Wyskakuje nam tabelka z różnymi sojuszmi, możemy też odnaleźć jej w przeglądarce sojuszów (jest na górze). Przy każdym sojuszu pisze "Wyślij wstęp o dołączenie do sojuszu". Kiedy klikniemy na te opcje, wyskoczy nam wiadomość, że zaproszenie zostało wysłane. Jeśli twórca sojuszy wrazi zgode, to aułtomatycznie zostaniesz członkiem sojuszu.

WojnyEdytuj

Co pewien czas twój sojusz wypowiada wojne innemu sojuszowi. Wtedy w zakładce "Obecne Wojny" mamy:

  • Czas - Pokazuje czas trwana wojny.
  • Licznik - Pokazuje kto ma więcej punktów wojny i kto wygrywa.
  • Nasz sojusz - Pakazuje kto z naszego sojuszu i ile ma punktów wojny.
  • Przeciwny sojusz - Pakazuje kto z przeciwnego sojuszu i ile ma punktów wojny.

Sojusz, który będzie miał więcej punktów wygrywa. A jego ranga w tabelce sojuszu, idze w góre.

Punkty wojnyEdytuj

Gdy między waszymi sojuszami wybuchnie wojna, o tym kto ją wygra decydują punkty wojny. Jak zaatakujesz członka sojuszu z którym prowadzisz wojne, to za zniszczenie budynków dostajesz punkty wojny. Im lepszy, ważniejszy budynek tym więcej punktów za dostajesz za jego zniszczenie. Za punkty wojny można, też zdobyć medale niezbędne do ulepszenia jednostek wojenych na lvl7 oraz trofeła.

CiekawostkiEdytuj

  • O sojuszach opowiada nam doradca Mobius.